Dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Richard van Hest

Blijf op de hoogte en volg Richard

12 September 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag hebben we kennis gemaakt met Ass. Prof. Chris Nijhuis. Een heel aardige man. Hij heeft ons het Chemistry Lab en het Graphene Centre laten zien. A.s. maandag ontmoeten we eindelijk Prof. Andrew Wee die onze stage mogelijk heeft gemaakt. Je merkt wel dat ze op deze gebieden ver vooruit lopen. Gisteren voor een lange tijd weer koffie gedronken. Weliswaar uit een longdrink glas, maar dat maakt niet uit. De campus indeling begint steeds logischer te worden en ik kan beter de weg vinden. Steeds meer mooiere auto's kom ik tegen. Zelfs de lokale Ferrari dealer is vanuit de SMRT te zien.
Kosten van het openbaar vervoer moet ik nog zien te achterhalen omdat de prijzen nogal variëren. Gisteren ook nog een lichte workout gedaan waarna het hard begon te regenen. Net als in Nederland!

• 12 September 2014 - 16:11

Toos Konings:

Hoi Richard,

Veel success met je stage. Heb ik het verslag van dag 1 gemist?
    Groeten,
    Toos.
    i

• 14 September 2014 - 16:51

Richard Van Hest:

Hoi tante Toos,

Dank je wel! Alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt staat erop.

Groetjes,

Richard