Dag 3: Eerste vrije dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 3: Eerste vrije dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 3: Eerste vrije dag

Door: Richard van Hest

Blijf op de hoogte en volg Richard

13 September 2014 | Singapore, Singapore

Vrijde dag moeten we goed benutten. En dat hebben we gedaan. Met de
MRT zijn we bij Clarke Quay uitgestapt. Bij de shopping mall '' The Center'' hebben we wat rond gekeken. Daarna zijn we naar buiten richting het Marina Bay Sands hotel gelopen wat makkelijk te zien was in de skyline omdat het boven alles uit torende. Ondertussen zijn we nog gestopt voor een ijs karamel machiatto. Verder zijn we naar de pier geweest. De leeuw die water uit zijn mond spuit was lekker verfrissend omdat door de wind de druppels om je oren vlogen. Verder hebben we wat rond gelopen en gezien dat er een evenement voor kinderen wordt georganiseerd. Zoals altijd was het weer lekker warm. Morgen nog een vrije dag en dan ontmoeten we Prof. Wee die onze reis mogelijk heeft gemaakt. Dan kan het feest beginnen.