Dag 20 - Reisverslag uit Kampong O’Carroll Scott, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Kampong O’Carroll Scott, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Richard

02 Oktober 2014 | Singapore, Kampong O’Carroll Scott

Vandaag mijn poster afgemaakt over mijn opdracht. En nog wat gelezen over de achtergrond van al het meetapparatuur wat ik ga gebruiken. Altijd handig. Hopelijk komt het apparaat binnenkort vrij, dan kan ik weer verder.

  • 02 Oktober 2014 - 21:00

    Kim Van Hest:

    Hoi schat,ik hoop binnen kort komt het apparaat vrij voor je zodra kunt je verder werken.
    Of misschien kunt je met iemand bespreken om te regelen (de persoon die meer kunnen zeggen over het gebruik van die apparaat)

    Wees voorzichtig met het gebruik van alle apparaten jongen denk er aan om jou veiligheid.Vooral met iets nieuws.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Kampong O’Carroll Scott

Richard

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7910

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 12 Februari 2015

Stage Singapore

Landen bezocht: