dag 21: Bios - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu dag 21: Bios - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

dag 21: Bios

Blijf op de hoogte en volg Richard

05 Oktober 2014 | Singapore, Bukit Merah Estate

Vandaag weer een update hier. Vanaf nu ga ik af en toe hier wat op zetten, want ik merk dat als ik thuis kom geen puf meer heb om een verslag te typen. Dan stel ik het uit tot morgen en dan weet ik niet meer wat ik gisteren heb gedaan. Maar dat terzijde. Vandaag zijn we naar de bioscoop geweest. De film Maze Runner wel te verstaan. Het was op zich een leuke film met een vaag einde. Verder was het hartstikke koud in de zaal. Alsof iemand de vriezer open had laten staan. We hadden daarna nog lekker gebasketbald.

  • 06 Oktober 2014 - 19:56

    Kim Van Hest:

    We begrepen wel jongen als je geen puf meer na een lange dag van werk/stage.
    Ik vond leuk om naar jou reisverslag te lezen.Maar als een keer of paar keer over geslagen vind ik niet erg.
    Het is jammer als helemaal niets is.maar denk maar zelf wat het beste is voor jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Bukit Merah Estate

Richard

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 7916

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 12 Februari 2015

Stage Singapore

Landen bezocht: