Dag 27: Singapore Flyer - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 27: Singapore Flyer - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 27: Singapore Flyer

Door: Richard van Hest

Blijf op de hoogte en volg Richard

03 November 2014 | Singapore, Bukit Merah Estate

Vandaag had ik het tussenverslag teruggekregen van Prof. Wee. In zijn ogen zag het er prima uit. Gelukkig maar. Gisteren zijn Bart en ik naar de Singapore Flyer geweest en hebben daar even lekker een rondje in gedraaid. Gelukkig was het niet zo druk, maar wel warm. Af en toe kon het een beetje warm worden in de cabine. Na ongeveer 1000 foto's van Singapore gemaakt te hebben, zijn we bij Astons gaan eten. Voor het eerst heb ik daar een IeatSuperBurger op. Familiemaaltijd voor één persoon. Niet te geloven. Ik had de rest van de dag geen honger meer. Deze week word een nieuwe opdampkamer aan het systeem geplaatst dus dat word dan weer vol aan de bak.