Dag 19 - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Richard

01 Oktober 2014 | Singapore, Bukit Merah Estate

Ik weet niet of ik een dag heb overgeslagen. Vandaag heb ik het experiment afgerond. Ik hoop een goede sample te hebben met een mooi laagje grafeen erop. Als dat het geval is gaan we het doormeten om de karakteristieken ervan te bepalen. Ook gaan we dan meerdere samples voorbereiden. Vandaag heb ik een lange dag gemaakt. Vroeg vertrokken, maar op jet station was het zo druk dat ik twee volle treinen aan me voorbij moest laten gaan. Daarna heb ik toch 19.00 uur gewerkt. In totaal 10 uur bij NUS bezig geweest. Ik denk dat ik voortaan wat later begin. Dan is het veel minder druk op het station.

  • 01 Oktober 2014 - 22:20

    Kim Van Hest:

    Hoi schat ik hoop gelukt met de sample en in goede resultaat kreeg.Maar als toch niet gelukt blijf maar verder proberen tot helemaal goed succes is.Ik ken jou niet gemakkelijk op geven. Vooral nu jij ben bezig met iets nieuws dus veel succes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Bukit Merah Estate

Richard

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 7930

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 12 Februari 2015

Stage Singapore

Landen bezocht: