Dag 31: Familie gezien - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu Dag 31: Familie gezien - Reisverslag uit Bukit Merah Estate, Singapore van Richard Hest - WaarBenJij.nu

Dag 31: Familie gezien

Door: Richard van Hest

Blijf op de hoogte en volg Richard

02 December 2014 | Singapore, Bukit Merah Estate

Ik heb mijn oom en tante opgezocht in het Mandarin Hotel. Ze kwamen naar Singapore voor een paar dagen dus ik dacht ik zoek ze even op. Lekker op Orchard aan het lopen stopt er Bentley voor mijn neus. Even later staat daar een Ferrari achter. Dus ik wist al meteen hoe laat het was. Eénmaal in het hotel krijg je het gevoel als je hier een biertje koopt dat je straatarm later weggaat. Nadat ik mijn oom en tante had gezien wilde ik eerst kijken hoe duur het was om te dineren in het hotel. 88 dollar plus fooi e.d. per persoon. Nou dat gingen we dus niet doen. Toen zijn we maar naar het nabij gelegen Takashimaya plaza waar het eten lekker en betaalbaar is. Daarna afscheid genomen van de familie. Niet erg, want op 18 dec ga ik lekker twee weken vakantie houden in Indonesië.

Tags: Orchard Road

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Bukit Merah Estate

Richard

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1048
Totaal aantal bezoekers 7922

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 12 Februari 2015

Stage Singapore

Landen bezocht: